رستوران شب نشین در شیراز
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
رستوران شب نشین در شیراز

سفر به شهر شیراز، سفری متفاوت است. انبوه جاذبه های گردشگری شیراز و تنوع آنها باعث می شود، مسافران زیادی شیراز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمایند. به ویژه در فصل بهار یکی از اولین گزینه هایی که برای سفر به ذهن افراد می رسد، شیراز و بوی بهارنارنج آن است.

در میان خاطرات مسافرانی که به شیراز سفر می کنند، خوردن دستپخت لذیذ شیرازی ها، یکی از بخش های به یادماندنی سفر آنهاست.

شیراز رستوران های زیادی دارد که هر کدام غذاهای متنوعی را در منوی خود سرو می کنند. انتخاب یک رستوران مناسب در شیراز واقعاً کار مشکلی است، زیرا گزینه های متعددی وجود دارند که باید بین آنها تصمیم بگیرید. اینکه ترجیح بدهید غذای خود را در یک محیط سنتی و زیبا میل کنید و یا تنها کیفیت غذا برای شما مهم است و یا به دنبال فضایی شیک و لوکس برای صرف غذا هستید، در انتخاب نوع رستوران نقش دارد.

خوشبختانه شیرازی ها، انسان هایی بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و اکثر رستوران های آنها هم از نظر فضا بسیار مناسب و زیبا هستند و هم کیفیت خوبی از غذا را به مشتریان خود ارائه می دهند.

از میان رستوران های شیراز، در این محتوا به بررسی رستوران شب نشین در شیراز می پردازیم. با شیرازروم، سایت تخصصی در زمینه اجاره منزل مبله در شیراز، همراه شوید.

رستوران شب نشین یکی از رستوران های معروف و خوب شیراز است. شعار این رستوران این است: "شب نشین به سلامت روح و جسم شما می اندیشید".

کافی است تنها یک بار غذای این رستوران را میل کنید تا برای همیشه مشتری آن شوید. بسیاری از گردشگران از مشتری های دائمی این رستوران هستند که در هر سفر خود به شیراز، سری به این رستوران می زنند و از غذای آن میل می کنند.

بر اساس نظریات مشتریان این رستوران، هر سال کیفیت غذاهای آن بهتر شده و از لحاظ سرویس دهی و برخورد کارکنان در سطح بالایی قرار گرفته است.

رستوران باربیکیو شب نشین با 2 شعبه در شهر شیراز دایر است. شعبه اول آن در بلوار جمهوری شیراز، خیابان ابریشمی و در نبش کوچه هفتم شیراز قرار گرفته و شعبه 2 در معالی آباد، خیابان دوستان در کنار فست فود شن واقع شده است.

در منوی رستوران شب نشین، انواع خوراک ها، پیش غذاها و نوشیدنی ها وجود دارند. در صورتی که تمایل دارید غذاهای رستوران شب نشین را در منزل میل نمایید، ارسال رایگان غذا، از خدمات این رستوران به شمار می رود. می توانید برای خود یک اشتراک تلفنی از این رستوران بگیرید و غذای خود را به صورت تلفنی سفارش دهید، تحویل غذا به درب منزل در اسرع وقت صورت می گیرد.

رستوران شب نشین در شیراز


تخصصی ترین غذایی که در رستوران شب نشین سرو می شود، کباب است. انواع کباب ها مانند کباب پرندگانی چون کباب کبک و بلدرچین، کباب گوشت، جگر، قلوه و کباب دریایی در این رستوران سرو می شوند. کباب ها همگی از گوشت تازه تهیه می شوند و برای همین با خیال راحت می توانید از خوردن آن لذت ببرید. به ویژه کباب های کبک و بلدرچین که گوشت آنها از خاصیت بالایی برخوردار است، پرطرفدار هستند.

قیمت کباب ها در رستوران شب نشین، تقریباً مناسب است و کیفیتی که ارائه می شود، بسیار بالاست.

کارکنان رستوران شب نشین همگی حرفه ای هستند و دارای برخوردی بسیار مناسب می باشند.

ساعت های خدمت رسانی این رستوران تا نیمه های شب است و برای همین این رستوران مناسب افرادی است که گشت و گذار در شب را می پسندند.

ساعت های کاری این رستوران در هر دو شعبه عبارتست از ظهرها از ساعت 12 الی 16 و شب ها از ساعت 19 الی 1 بامداد.

رستوران شب نشین هم فضایی برای نشستن در داخل و هم فضایی در بیرون دارد. در این رستوران، فضای ویژه ای نیز برای مراسم ها و جشن هایی که برگزار می شود، در نظر گرفته شده است.

اینترنت رایگان در اختیار مهمانان این رستوران قرار می گیرد. همچنین این رستوران از فضای پارک مناسبی برای خودرو برخوردار است.

خیابان معالی آباد شیراز که شعبه دوم رستوران شب نشین در آن قرار دارد از خیابان های لوکس و پر رفت و آمد شهر است. به ویژه این خیابان در میان جوانان از محبوبیت خوبی برخوردار است و به

دلیل قرار داشتن کافی شاپ ها و رستوران های زیاد بسیار معروف است. مجتمع های تجاری زیادی نیز در این خیابان قرار دارند مانند مجتمع تجاری گاندی که در مجاورت بوستان قرار گرفته و یا مرکز خرید میلاد که نرسیده به خیابان دوستان است. مجتمع تجاری اهورا نیز در نزدیکی خیابان دوستان قرار دارد. شما می توانید پس از گشت و گذار در میان این مجتمع های تجاری و خرید از آنها، برای صرف نهار به رستوران باربیکیو شب نشین بروید.

رستوران شب نشین در شیراز


خوشبختانه ایستگاه مترو و اتوبوس نیز در این خیابان وجود دارد که دسترسی به آن را برای مسافران راحت تر می کند.

برای آشنایی با سایر رستوران ها و کافه های شهر شیراز، سری به سایت شیرازروم بزنید. در قسمت شیراز گردی این سایت، کافه ها و رستوران های خوب شیراز به همراه تلفن و آدرس آنها به صورت کامل معرفی شده اند.

سایت شیرازروم و اجاره آپارتمان مبله در شیراز


سایت شیرازروم، به صورت تخصصی در زمینه اجاره آپارتمان مبله شیراز مشغول به فعالیت است و در کنار آن اطلاعاتی مورد نیاز گردشگران همانند مکان های دیدنی شیراز را نیز در اختیار آنها قرار می دهد.

منازل معرفی شده در سایت شیرازروم به صورت اجاره ای در مدت زمانی کوتاه در اختیار گردشگران قرار می گیرند. این منازل مبله هستند و در اقصی نقاط شهر شیراز واقع شده اند. هر یک از منازل دارای تمامی تجهیزات ضروری آشپزخانه هستند. برای مسافرانی که تمایل دارند در کنار سفر، زندگی روزمره خود را نیز داشته باشند، اجاره کردن یکی از این منازل مبله انتخاب بسیار مناسبی است.

عکس این منازل مبله در شیراز، به همراه اطلاعات جزئی و کامل آنها در صفحه اصلی سایت شیرازروم قرار داده شده است. در صورتی که تمایل به اجاره هر یک از این منزل مبله در شیراز را دارید، با شماره های تماس کارشناسان ارتباط برقرار نمایید.